تعمیر و سیم پیچی پمپ آب باید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود. تعمیر پمپ آب باید مرحله به مرحله و با دقت بالا انجام شود. تعمیرکاران حرفه ای الکتروسیم پیچی بدر با تکیه بر تخصص و دانش خود به صورت کاملا حرفه ای اقدام به تعمیر و سیم پیچی پمپ آب می کنند. این تعمیرگاه معتبر با ارائه خدمات با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب توانسته است نظر و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

سرویس، تعمیر و سیم پیچی پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب نیازمند تخصص و دانش کافی می باشد. در گذشته به دلیل قطعی های مکرر آب وجود پمپ آب در منزل ضروری بود. امروزه با اینکه مشکل قطعی آب وجود ندارد اما باز هم به وجود پمپ آب در منزل نیاز داریم. امروزه به دلیل افزایش جمعیت و ساختمان های چند طبقه وجود پمپ آب در منزل امری ضروری محسوب می شود. عدم وجود پمپ آب سبب می شود آب به طبقات بالاتر نرسد. بنابراین در صورت خرابی پمپ آب باید سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب از حساسیت بالایی برخوردار است. تعمیرکاران ماهر الکتروسیم پیچی بدر سرویس ویژه ای را جهت تعمیر پمپ آب به مشتریان ارائه می دهند. تعمیرکاران مجرب این مجموعه به دلیل دانش بالا و تجربه کافی تعمیر پمپ آب را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند. سرویس به موقع پمپ آب مانع از ایجاد هزینه های هنگفت تعمیر می شود.

ویژگی های پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب به دلیل کارایی مهم این وسیله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نوع پمپ خانگی براساس اندازه واحد مسکونی، تعداد شیرها، تعداد طبقات ساختمان، میزان مصرف آب و محل قرارگیری پمپ تعیین شود. وزن پمپ در انواع مختلف و در بازه تقریبی 5 تا 20 کیلوگرم است. در صنعت برای انتقال مواد شیمیایی از پمپ استفاده می کنند. کاربرد پمپ خانگی از دیگر ویژگی های مهم این وسیله است.

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب باید توسط فرد آموزش دیده انجام شود. از پمپ خانگی برای انتقال مایعات، افزایش فشار و آبیاری استفاده می شود. حداکثر فشار آب پمپ را بر حسب بار می سنجند و هر بار معادل 100 کیلو پاسکال است. حداکثر فشار پمپ های خانگی بین 3 تا 6 بار می باشد. از دیگر ویژگی های مهم انتخاب پمپ توان آن است. توان پمپ براساس تعداد طبقات ساختمان سنجیده می شود. همچنین براساس ارتفاع ساختمان باید حداکثر ارتفاع پمپاژ را در پمپ آب بررسی کرد. معمولا بدنه پمپ های خانگی را از چدن می سازند.

تعمیر پمپ آب

تعمیر پمپ آب

عیب یابی و تعمیر پمپ آب در محل

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب باید توسط تکنسین های مجرب مجموعه الکتروسیم پیچی بدر انجام شود. تعمیر پمپ آب به دلیل کارایی ویژه آن بسیار مهم است. در برخی مناطق به دلیل سختی آب شاهد برخی مشکلات در انواع مختلف پمپ های آب هستیم. لازم به ذکر است که ایرادات پمپ آب باید توسط تعمیرکار ماهر و حرفه ای مورد بررسی قرار گیرد. اگر پمپ آب به درستی عیب یابی و تعمیر نشود سایر قطعات آن هم دچار آسیب خواهند شد. در نتیجه شاهد سوختن پمپ آب خواهیم بود. در ادامه شما را با برخی مشکلات رایج پمپ آب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

خاموش و روشن شدن مداوم پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب باید به درستی و با رعایت یکسری اصول انجام شود. در برخی موارد پمپ آب مدام روشن خاموش می شود. دلیل بروز این مشکل مربوط به منبع تحت فشار است. وظیفه منبع تحت فشار تعیین فشار آب مصرفی، کاهش سر و صدا، کاهش تعداد دفعات استارت پمپ، کاهش نوسانات برق و میزان مصرف برق است. داخل منبع تحت فشار یک تیوپ است. این تیوپ در حفظ حجم معینی از آب تحت فشار داخل منبع نقش ویژه ای بر عهده دارد. در صورت ایراد و سوراخ شدن این تیوپ شاهد روشن و خاموش شدن مداوم پمپ خواهیم بود.

از دیگر دلایل بروز این مشکل می توان به نصب ناقص و نادرست شیر یکطرفه بر روی سیستم خروجی پمپ آب اشاره کرد. تعمیرکار باید تمامی موارد را جهت حل مشکل بررسی کند. از دیگر دلایل خاموش و روشن شدن مداوم پمپ می توان به خرابی ست کنترل و کلید اتوماتیک، وجود نشتی در سیستم لوله کشی و عدم تناسب ظرفیت پمپ متناسب با میزان مصرف پمپ اشاره کرد.

سیم پیچی پمپ آب

سیم پیچی پمپ آب

صدای زیاد پمپ

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب نیازمند مهارت و تجربه است. دلایل بسیار زیادی سبب بروز صدای زیاد پمپ می شوند. یکی از این دلایل تراز نبودن محل نصب پمپ است. عدم مرغوبیت جنس پمپ، نصب نادرست و ناقص اتصالات پمپ، لوله کشی غیر اصولی ساختمان از دیگر دلایل بروز این مشکل محسوب می شوند.

گیرپاژ کردن پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب نقش موثری در کیفیت و ادامه کارایی پمپ آب خواهد داشت. منظور از گیرپاژ کردن قفل شدن شفت و پروانه پمپ و درگیری قطعات مذکور با بدنه پمپ است. گیرپاژ کردن می تواند به سایر قطعات حساس پمپ آسیب بزند. از عوامل گیرپاژ کردن پمپ آب می توان به خرابی بلبرینگ ها و کارکرد طولانی مدت و نامناسب پمپ اشاره کرد. البته انسداد و گرفتگی هوزینگ پمپ به دلیل رسوبات می تواند دلیل گیرپاژ کردن پمپ باشد. خرابی پروانه پمپ و عدم چرخش درست روتور موتور در بروز این مشکل موثر هستند. عدم انتقال درست سیالات به داخل پمپ می تواند در بروز این مشکل نقش داشته باشد. تعمیرکاران مجرب و متخصص الکتروسیم پیچی بدر می توانند با مراجعه به محل شما مشکل پمپ آب را به درستی برطرف کنند.

تعمیر پمپ آب

تعمیر پمپ آب

پمپاژ نکردن پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب باید توسط تعمیرکاران حرفه ای تعمیرگاه مجاز الکتروسیم پیچی بدر انجام شود. هر گونه ایراد در قطعات مکانیکی پمپ سبب پمپاژ نکردن دستگاه می شود. همچنین گیر کردن اجسام داخل پمپ و عدم عملکرد مناسب پره ها سبب پمپاژ نشدن آب توسط دستگاه می شوند. مکش بیش از اندازه پمپ و عدم هواگیری آن سبب پمپاژ نکردن پمپ آب خواهد شد. از دیگر دلایل بروز این مشکل می توان به کافی نبودن آب در داخل پمپ یا لوله های مکش اشاره کرد. یکی از دلایل پمپاژ نکردن پمپ آب افزایش میزان هوای موجود در سیال است. عدم تناسب اختلاف بین فشار مکش و فشار بخار سیال در پمپاژ نکردن پمپ آب موثر می باشد.

خدمات تعمیر و سیم پیچی پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب یکی از خدمات ارائه شده توسط الکترو سیم پیچی بدر است. با توجه به گستردگی خدمات سرویس، نصب و تعمیر پمپ آب در محل متخصصین الکتروسیم پیچی بدر قادر به ارائه تمامی خدمات تعمیرات پمپ آب به صورت جزئی و کلی هستند. از خدمات ارائه شده توسط الکتروسیم پیچی بدر می توان به نصب اصولی پمپ آب اشاره کرد. نصب پمپ آب نقش موثری در کارایی و عملکرد پمپ آب دارد. نصب پمپ آب باید توسط تعمیر کار حرفه ای و با تجربه انجام شود. تعویض قطعات خراب شده پمپ آب با قطعات اورجینال و درجه یک از دیگر خدمات ارائه شده توسط الکتروسیم پیچی بدر است. سرویس و تعمیر پمپ آب یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه معتبر می باشد. تمامی خدمات ارائه شده با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می شوند.

قیمت تعمیر و سیم پیچی پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب با توجه به میزان خرابی دستگاه از هزینه متفاوتی برخوردار است. الکتروسیم پیچی بدر طبق تعرفه اتحادیه هزینه تعمیر و سیم پیچی پمپ آب را تعیین می کند. تعرفه تعویض قطعات شامل قیمت قطعه و هزینه تعویض است. الکتروسیم پیچی بدر با ارائه قطعات اورجینال و درجه یک توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. امروزه با توجه به نوسانات ارز و شرایط اقتصادی موجود نمی توان قیمت ثابتی برای تعویض قطعات و یا تعمیر پمپ آب در نظر گرفت. قبل از دریافت هر گونه خدماتی می توانید با کارشناسان متخصص این مجموعه تماس بگیرید.

نکات مهم نگهداری پمپ

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب نیازمند صرف پرداخت هزینه های تعمیر است. اما با دانستن شرایط نگهداری پمپ آب می توانید تا حدود زیادی هزینه های تعمیر پمپ آب را کاهش دهید. این امر در افزایش طول عمر پمپ آب نقش موثری دارد. برای این منظور نباید سایز لوله ورودی نصب شده به پمپ را تغییر دهید. دمای محیط نگهداری پمپ نباید خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد. در واقع پمپ نباید دچار یخ زدگی شود. از قرار دادن اجسام سنگین بر روی پمپ اجتناب کنید. بهتر است پمپ به صورت دوره ای سرویس و روغن کاری شود. شما باید میزان روغن موجود در پمپ را بررسی کنید.

پمپ آب

پمپ آب

تعمیر و سیم پیچی پمپ آب هزینه بر است. از اینرو با رعایت نکات مهم نگهداری پمپ آب می توان هزینه ها را کاهش داد. به این مسئله توجه کنید که لوله کشی خانه باید تحمل فشار پمپ را داشته باشد. محل قرار گیری پمپ نباید شیب دار باشد. بهتر است مکانی صاف را برای نصب پمپ در نظر بگیرید. با کمک گرفتن از تعمیرکار حرفه ای به صورت دوره ای عملیات هوا گیری پمپ آب را انجام دهید. در غیر اینصورت پمپاژ آب مختل می شود. می توان گفت سرویس پمپ آب مهم ترین اقدامات جهت حفظ کارایی و عملکرد پمپ آب است.